reklama

Cesta

Narodil som sa z lásky mojích rodičov asi ako mnohí z nás, ako mnohé manželstvá ani toto nemalo štastný koniec. Sú páry, ktoré sa dokážu milovať celý život bez hádok, starostí a osobných problémov. Mojí rodičia také šťastie nemali. Žili spolu pár rokov, počas ktorých prišli na to, že ich cesta spoločným životom sa skončila. Začali hádky, prišli rozdielne názori, nešťastie a nakoniec to viedlo k rozpadu ich manželstva. Ich životy sa už nikdy nespoja, kým cesta jedného z nich stále pokračuje, ten druhý našiel koniec svojho putovania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Moja cesta sa možno ani poriadne nezačala no už teraz viem, že nebude ľahká. Život sám o sebe nie je ľahký. Neustále nám hádže polená pod nohy, testuje nás či sme dostatočne pripravený, skúša a každý deň nás presviedča, že to na tom svete nebudeme mať jednoduché. Niekto svoju cestu nepozná, ale inštinkt ho vedie tým správnym smerom a na konci možno bude naozaj šťastný, pretože jeho zmysli ho nesklamali. Ďalší zas nerieši predtuchy a radšej sa riadi rozumom, všetkému prikladá význam a nenechá sa riadiť srdcom. Ja osobne sa tým srdcom riadim a rád sa aj nechávam unášať svojími myšlienkami. Milujem svoje predstavy, ktoré sa rodia v mojej hlave a občas som rád, že nedávaju zmysel, pretože mnoho vecí na mojej ceste nedáva zmysel. Prečo nemožem chytit za ruku svoju priateľku a spojiť naše cesty do jednej? Prečo som zatial nedošiel k bodu, na ktorom by som zistil, že kráčam správnym smerom? Možno je to dobré, pretože sa nerád vraciam a asi na návrat by už bolo príliš neskoro. Na ceste síce spoznávame ľudí, s ktorými sú naše kroky o niečo krajšie a jednoduchšie, no to všetko krásne sa skončí rovnako ľahko ako začalo. Stretol som ľudí, ktorí mi dali pocítiť, že ani ich kráčanie nie je ľahké a potrebuje mnoho síl aby pokračovali. Horšie sú na tom tí, ktorú svoju cestu vzdali a nedokázali už pokračovať. Sám som už chcel skončiť a myslím si, že to napadlo raz v živote už každého, ale čo by som tým dokázal? Že nie som dostatočne silný a že to všetko trápenie bolo zbytočné. Na konci každého niečo čaká, prečo sa oplatí nevzdávať sa a pokračovať na svojej ceste ďalej. Mám mnoho rokov pred sebou a mnoho vecí chcem ešte zažiť. Cítim, že som ešte nič poriadne na tomto svete nedokázal a preto sa budem snažiť zo všetkých síl aby som to zmenil a bol šťastný.

Ján Semančík

Ján Semančík

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekto s cieľom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu