reklama

Únik z reality

Realitu može zničiť sen, tak prečo sen nemože zničiť realitu? V svojích snoch som slobodný, zmierený s tým čo príde a nedokážem ovplyvniť svoje snívanie. Je to podvedomie, ktoré za mňa rozhoduje v noci keď spím a nechávam sa ním viesť. Je to krásny pocit, keď sa mi sníva o niekom, či o niečom úžasnom. Nie vždy sú moje sny krásne a dokonalé, občas prichádzajú aj nočné mory, ktoré zrejme nikto z nás nemá rád, no v ľudskej mysli je večný boj záporov a kladov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mám pocit, že aký život vedieme, tak také sny mávame. Kedysi som sníval každý deň a boli to sny plné živých predstáv a zaujímavých príbehov, z ktorých som sa len nerád ráno prebúdzal. Väčšinou som bol s ľuďmi, na ktorých som myslel celý deň alebo situácie, ktoré by som rád niekedy v skutočnosti zažil. Najlepšie rána sú tie, kedy si pamätám svoje sny a boli v tú noc naozaj nezabudnutelné. Vstával som s úsmevom na perách a deň sa nemohol začať lepšie. To bolo. Teraz už nesnívam tak často ako pred tým a mám pocit, že už nesnívam vôbec . Možno ich mávam, ale nie su už také živé a fantastické. Nosím si v hlave mnoho snov a som nesmierne vďačný, že niektoré mi stále dokážu vyčariť ešte teraz úsmev na tvari. Prečo už nevstávam ráno s tým pocitom, že v noci som bol niekto iný , niekto kto mohol dokázať nemožné, niekto kto sa vrátil v čase a bol opäť malým faganom na skateboarde či hlavný hrdina z filmu, ktorý bojoval proti zlu. Miloval som svoje sny. Stále mám živé predstavy a hlavu plnú myšlienok no tie nedokážu nahradiť ten neopísatelný pocit keď sa človeku niečo sníva.Zmenilo sa v mojom živote niečo prečo už nemávam sny? Myslím si, že áno. Teraz žijem viac v realite a tá ničí moje sny, no dúfam, že raz povolí a opäť sa ráno prebudím s tým pocitom, na ktorý som sa kedysi tak tešil.

Ján Semančík

Ján Semančík

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekto s cieľom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu