reklama

Keď stlačím play

Niekto verí v Budhu, no ja verím v hudbu. Prečo ju vlastne počúvam? Netuším, ale viem, že je oveľa vyššie ako my všetci, posúva hranice, moju fantáziu niekam ďalej, naplňuje ma a nájdem v nej práve to čo potrebujem. Hudba je niečo ako pes najlepší priateľ človeka, keď som sám tak sa ku mne vráti, niečo ako orgán dôležitá súčasť môjho bytia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Koľko ľudí, toľko hudobných žánrov. Neviem si predstaviť, ak by bol len jeden hudobný smer a všetci by sa ním nechali viesť. Každý by počúval vážnu hudbu, koľko vecí, ľudí by sa tým zmenilo. V podniku na diskotéke ide vážna hudba, na svadbe pri oslave zväzku hrá klavír či sláčikové nástroje a ja by som pri písaní tohto článku počúval Bacha. Ja sám by som sa zmenil, stal by som sa iným človekom, ktorý by chodil na operné predstavenia a filharmóniu namiesto koncertov mojich obľúbených skupín či festivalov. Možno by som bol lepším človekom.Hudbu beriem aj ako životný štýl, podlieha tomu typ oblečenia, spôsob rozprávania či myslenia. Sám som prešiel niekoľkými štýlmi, vystriedal som niekoľko póz a je zrejme, že toto nie je koniec. Čím starší budem, tým doba a vývoj hudby pôjde dopredu a ja ju budem nasledovať vo všetkých jej podobách. Vznik nových idolov, zánik legendárnych skupín, to všetko je súčasťou hudobného života. Vstávam a zaspávam s hudbou, je mojou spoločníčkou na dlhých cestách, pri nekonečnom čakaní alebo pri relaxe si lepšiu spoločnosť ani nedokážem predstaviť. Ak som šťastný a mám potrebu pohybu presne viem čo si mám pustiť aby som si rozprúdil krv v žilách alebo ak milujem púšťam si niečo pomalé a romantické. Podľa nálady si vyberám žáner či interpreta, pre každý svoj vnútorný stav dokážem nájsť skladbu. Hudba je tak silná, že aj ten najsilnejší človek povolí a pocíti jej silu. Nespočetne veľa krát mi pomohla dostať zo seba silné pocity, myšlienky, ale je aj inšpiratívna a spolu s ňou prichádzam na nové riešenia a verím, že aj správne rozhodnutia.Nič na svete sa nedeje bez príčiny, človek dostal dar slobodne si vyberať a ja som si vybral hudbu ako svojho spoločníka a radcu, pretože každý si v nej nájde čo hľadá.

Ján Semančík

Ján Semančík

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekto s cieľom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu