reklama

Len ja a ona

Bohužiaľ toto nie je príbeh lásky, pretože láska vyzerá inak. Je to vzťah, ktorý neviem popísať no viem, že ma stále podporí a je stále so mnou aj v tých najťažších chvíľach. Možno až dnes som si uvedomil aká je pre mňa dôležitá, keď som jej z dlhej chvíle venoval pár myšlienok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na naše prvé spoločné stretnutie si už nespomínam, ale prikladal som mu obrovský význam a bál som sa s ňou dať do reči. Každý ma na ňu upozorňoval, snažili sa ma pred ňou vystríhať, že to raz oľutujem. Vraj nebola tá pravá. Pokúšal som sa ignorovať názory ostatných a nevnímať ich. Tušil som, že na konci ostaneme spolu a že náš vzťah bude večný.Ako v každom partnerskom vzťahu aj v našom boli ťažké chvíle, cez ktoré som sa nedokázal preniesť a odrazu som už v nej nevidel len tie príjemné spoločné chvíle, dlhé noci strávené v jej spoločnosti. Začal som ju nenávidieť a potreboval som sa od nej oslobodiť. Skončil som to. Nebolo to ľahké dať jej zbohom no po tých spoločných rokoch strávených spolu som to musel ukončiť. Vídaval som ju na každom rohu, cítil som jej vôňu všade vôkol mňa a čo bolo najhoršie stretávala sa s mojimi priateľmi. Boli sme v neustálom kontakte no niečo vo mne sa vzoprelo a prestalo na ňu myslieť. Už som ju nevídal tak často a jej vôňa mi začala byť nepríjemná. Cítil som sa slobodnejší, o niečo viac nezávislý a mal som v sebe pocit malého víťazstva.Prišlo niečo čo všetko zmenilo. Situácia, ktorá bola tak ťažká a zdrvujúca, že som podľahol a musel som sa k nej vrátiť. V tej chvíli ma neodmietla a prijala ma späť. Tak ako ona potrebovala mňa, rovnako tak som potreboval jej spoločnosť aj ja. Doteraz sme spolu a neľutujem to rozhodnutie, kedy som sa k nej vrátil a opäť sa jej poddal. Stále si uvedomujem, keď som niekde osamote a neviem ako ďalej, vždy ma dokáže potešiť a stráviť spoločné chvíle so mnou. Je to moja verná spoločníčka a stále bola pri mne a nevnímam tie negatívne vlastnosti, ktoré v sebe nosí. Oveľa radšej si ju zapálim a zafajčím. Som to stále len ja a cigareta.

Ján Semančík

Ján Semančík

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekto s cieľom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu