reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Semančík

Ján Semančík

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekto s cieľom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Bežný deň

Ján Semančík

Bežný deň

Každý deň sa noc strieda s dňom, každý deň si niekto nájde správny smer a každý deň niekomu zmeníte svet. Ten pocit, kedy deň zbehne bez toho aby sa v ňom niečo udialo je nepríjemný no každý ho žije inak, každý ho žije po svojom. Je milión možností ako si spraviť zo šedého dňa výnimočný alebo to môžeme nechať voľne na prírodu aby to zmenila za nás.

  • 30. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 744x
  • 1
Len ja a ona

Ján Semančík

Len ja a ona

Bohužiaľ toto nie je príbeh lásky, pretože láska vyzerá inak. Je to vzťah, ktorý neviem popísať no viem, že ma stále podporí a je stále so mnou aj v tých najťažších chvíľach. Možno až dnes som si uvedomil aká je pre mňa dôležitá, keď som jej z dlhej chvíle venoval pár myšlienok.

  • 26. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 386x
  • 2
Keď stlačím play

Ján Semančík

Keď stlačím play

Niekto verí v Budhu, no ja verím v hudbu. Prečo ju vlastne počúvam? Netuším, ale viem, že je oveľa vyššie ako my všetci, posúva hranice, moju fantáziu niekam ďalej, naplňuje ma a nájdem v nej práve to čo potrebujem. Hudba je niečo ako pes najlepší priateľ človeka, keď som sám tak sa ku mne vráti, niečo ako orgán dôležitá súčasť môjho bytia.

  • 13. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 150x
  • 1
Únik z reality

Ján Semančík

Únik z reality

Realitu može zničiť sen, tak prečo sen nemože zničiť realitu? V svojích snoch som slobodný, zmierený s tým čo príde a nedokážem ovplyvniť svoje snívanie. Je to podvedomie, ktoré za mňa rozhoduje v noci keď spím a nechávam sa ním viesť. Je to krásny pocit, keď sa mi sníva o niekom, či o niečom úžasnom. Nie vždy sú moje sny krásne a dokonalé, občas prichádzajú aj nočné mory, ktoré zrejme nikto z nás nemá rád, no v ľudskej mysli je večný boj záporov a kladov.

  • 10. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 896x
  • 1
Cesta

Ján Semančík

Cesta

Narodil som sa z lásky mojích rodičov asi ako mnohí z nás, ako mnohé manželstvá ani toto nemalo štastný koniec. Sú páry, ktoré sa dokážu milovať celý život bez hádok, starostí a osobných problémov. Mojí rodičia také šťastie nemali. Žili spolu pár rokov, počas ktorých prišli na to, že ich cesta spoločným životom sa skončila. Začali hádky, prišli rozdielne názori, nešťastie a nakoniec to viedlo k rozpadu ich manželstva. Ich životy sa už nikdy nespoja, kým cesta jedného z nich stále pokračuje, ten druhý našiel koniec svojho putovania.

  • 5. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 405x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu